Information udsendt til leverandører vedr. webinar om ”Mit Sygefravær 2.0”

KOMBIT afholder webinar for alle leverandører, der er interesserede i udbuddet vedr. Mit Sygefravær 2.0.

Den 2. dec. kl 11.30 - 12.30 afholder KOMBIT webinar om udbuddet for Mit Sygefravær 2.0, og der er udsendt information til leverandører om dette.

Webinaret foregår via Teams, og leverandører tilmelder sig ved at sende en mail til nemrefusion@KOMBIT.dk med overskriften ’Tilmelding til leverandørwebinar’. 

Udbuddet af Mit Sygefravær 2.0 omfatter udvikling, drift, vedligeholdelse og videreudvikling af den borgervendte selvbetjeningsløsning ”Mit Sygefravær 2.0”, som KOMBIT ved lov er bemyndiget til at indkøbe og leverandørstyre på vegne af samtlige 98 kommuner.

Læs mere om udbuddet og tilmelding til webinar her.

 

Kontakt

Chef for Forretningsudvikling & Indkøb
7268 8123